måndag 6 februari 2012

Tröttheten slår till

Satans vad trött jag har varit idag! Borde verkligen försöka att få mer sömn varje natt och inte nöja mig med knappa 6h. Blir dock inte så lätt när man väl ska gå och lägga sig och inte tycker att 23:00 är särskilt sent, inte heller 00:00 utan snarare ser 00:50 som en mer passande tid (vilket inte visar sig vara sant morgonen därpå då jag är dödstrött). Så idag ska jag försöka slå mig till ro vid en mer dräglig tid.

Apropå ingenting så var det såklart skola idag. De här senaste veckorna har vi hållit på med grafik, som faktiskt inte är så pass svårt som jag mindes det. Lyckades tom få flera BRA bilder när jag höll på med torrnålsgravyr. Riktigt kul! Idag började vi dock med linoliumsnitt. Tyngre arbete tyckte jag. Och klumpigare. Men det blev rätt okej iaf :)
Även fast jag var fasligt trött så stannade jag i skolan så att jag tog 17.17 tåget. Förvånansvärt mycket människor på tåget vid den tiden, tycker att det brukar vara färre...aja. Kom hem nästan precis 18:00.

Näe nu är det nog snart dags att sova, borde vara utvilad imorgon!

Over and out, Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar