måndag 27 februari 2012

A Tale of Fantastic Beasts and a Sore Body

Var riktigt mör i kroppen när jag vaknade imorse. Herregud så stel jag var. Tom min strupe var mör! Antagligen för att jag troligen har legat på magen hela natten eftersom jag inte kunnat ligga i min vanliga sovställning som är på vänstra sidan. Har bara slöat hela dagen idag, knappt fått något gjort, bara torkat disken efter att Anna diskat den.
Har sett ytterligare några episoder av den episka draman The Moon embracing the Sun också, grät en skvätt. Herregud vad bra den äääär!!
Sååå fin låt <3
Beställde alldeles nyss hem 3st böcker 8D The Fantastic Art of Zdzislaw Beksinski, The Tale of Beedle the Bard och Fantastic Beasts and Where to Find Them, ska bli såå kul att läsa/kolla igenom dem :D Det är böcker som jag verkligen funderat länge på att köpa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar