torsdag 9 februari 2012

Misstänksamheten är bekräftad

Vad jag länge har befarat har nu inträffat, och nu med högre styrka än någonsin!

På vägen hem ifrån stan, efter galleri rundan slinter det till rejält i huvudet. Det börjar med att jag går till rätt perrong, går ner för att ta Upplands Väsby tåget av någon konstig anledning. Missar det och i takt med att jag ser det försvinna förstår jag att det tåget går åt fel håll. Därefter går jag tillbaka till rätt perrong igen.
Sedan en månad tillbaka ungefär har jag förstått att ännu en period av förvirring är på ingång och idag fick jag svaret att den är här, kul ._.

På förmiddagen idag hade vi kroki. Det var kul och lärorikt som vanligt men till en början hade jag ångest, såg ut som ett litet barn hade ritat det D: Det längsta tiden vi hade att teckna var 15min och det kortaste var 2min. Tyckte att 5-10min var ganska lagom.

Efter lunchen bar det av in till stan för att titta på flera gallerier. Först blev det en liten snabbvisit på Grafiska Sällskapet. Därefter besökte vi ett litet galleri på Västerlånggatan 56(tror jag att det var) där en som gick i 2an förrut ställde ut. Sedan gick vi in på ett galleri som låg vid Kungsträdgården, Wester-nånting kanske det hette. Sedan tog vi bussen därifrån till Djurgårdsbron. Därifrån gick vi till Liljevaljs för att se på Vårsalongen. Väldigt blandat men flera intressanta saker :)

Det har minst sagt vart en händelserik dag!

Over and out, Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar