onsdag 8 februari 2012

Detta eviga pladder om en alldaglig vardag

Hade ju egentligen tänkt blogga varje dag men tröttheten tog överhand igår så jag gick och la mig. Nära att det blev så idag också men kan skriva lite kort iaf.

Igår och idag har inte varit någe annorlunda alls, skola som vanligt. Har förberett lite idag inför utställningen som är på tisdag, målade mina paspartou (hur man nu stavar det vet jag inte) svarta och monterade fotona. Målade också en tavla men den blev lite mjää, får se vad det blir av den.

Imorgon är det kroki som gäller på förmiddagen och sedan på eftermiddagen blir det en gallerirunda som leder oss bland annat till Liljevaljs och Grafiska Sällskapet.

Har förresten börjat äta GI, är på tredje veckan nu. Första tiden var jobbig men sen gick det bra. Denna vecka har varit lite jobbigare, bakade tom muffins som jag svullat i mig, inte bra någonstans D:

Såhär ser det ut där jag sitter och arbetar varje dag förresten :)

Och det här är en av trycken jag gjort. Bilderna är tagna ifrån en bok jag hittade i skolan med massor av skisser av Leonardo da Vinci (the Great).

Så, nu ska jag ta och sova. Goder natt!
Over and out, Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar