söndag 26 februari 2012

Denna eviga dramatik

Nu medan jag har varit sjuk så har jag kollat på MASSOR av drama XD Har tex kollat på hela Dream High, som var ganska bra, ingen super bra drama och skådespeleriet var ganska mjäkigt om man räknar bort några stycken. Det var väldigt svårt att sympatisera med dem och kom aldrig riktigt in i den som man brukar göra. Jag brydde mig faktiskt inte riktigt hur det hela skulle sluta! Men en som drog upp standarden rejält var skådespelaren Kim Su Hyeon, han var väldigt bra! Gud vad jag grät där ett tag XD Sedan har jag kollat ikapp på Dream High 2, som nu har kommit ut med 8 episoder. Skådespeleriet är såååå mycket bättre där!
Dessutom har jag börjat kolla på ytterligare en drama, The Moon embracing the Sun, en drama som jag har sett fram emot väldigt länge och haft mycket höga förväntningar om. Har sett 6 episoder nu och den är verkligen OOOOOTROLIGT bra! Barnskådespelarna är så jäääkla begåvade! Och de är endast 14 och 12år gamla, helt otroligt! Kim Su Hyeon spelar faktiskt en av barnen som äldre. Så det kan ju inte bli dåligt 8D även fast jag föredrar barnet nu men det kanske jag kommer över.
Han näst längst till vänster är Kim Su Hyeon 8D

Okej, inget vettigt inlägg egentligen men aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar