lördag 18 februari 2012

I sökandet efter den perfekta jackan

Jag har sedan länge letat efter den perfekta jackan. Ingen vinter jacka utan en som passar för lite mildare väder, den perfekta jackan för vår och höst. Hittade en jätte fin på Zara för ett tag sedan men när jag väl prövade den så var den jätte trång i armarna, tycker inte att jag är sååå fet men t.o.m. L var alldeles för liten :( undra vad det var för konstig storlek egentligen.
Jag har iaf kollat runt lite efter jackor utan större resultat och har därför vänt mig till internets värld och dess oändliga möjligheter. Har fastnat för en stil på jacka och dessa är dem jag kommit fram till:
Dessa kommer antingen från Topshop eller ASOS. Det känns lite vanskligt att behöva beställa hem jackor. Jag menar, det känns lättare med tröjor och smycken men jackor? Mjee jag vet inte. Får se vad jag bestämmer mig för i slutändnan.

Over and out, Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar