fredag 10 februari 2012

Tröttheten evolverar till ett dvalatillstånd

Idag var det sista dagen utav grafik-blocket vilket automatiskt betyder städning. Men det sköts upp till eftermiddagen. På förmiddagen tryckte jag en plåt, därefter infann sig tristessen vilket resulterade i att jag rastlöst drev omkring ett tag. Detta släppte inte förrän efter lunch då jag tog tag i arbetet och tryckte om två plåtar varav ena faktiskt är klar för utställning med paspartou och allt! Sopade ateljén och la ett flertal tryck i press innan jag gick hem för dagen. Möte då Anna vid busstorget för att åka till IKEA och köpa fler tallrikar. (Hittade och köpte en jättefin tallrik förra veckan vi var på IKEA och bestämde mig för att köpa ytterligare 5.)

Hade ju som sagt kroki igår, tog kort på några få som jag blev nöjd med.
Den enda gången vi fick 15min på oss att göra en bild.


Skulle tro att det är 5-10min på denna.


Tror att vi hade 3min på denna.


Och 5-10min på denna.


Det får vara allt för nu, är jätte trött och behöver sova, var så trött igår att jag nästan grät, får inte hända igen!
Over and out, Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar