lördag 18 februari 2012

Äta bör man annars dör man

Varför ska det vara så svårt att börja ett inlägg på ett vettigt sätt?
Tycker bara att det känns krystat när jag börjar skriva något.
Kanske tänker för mycket, ja, det låter ganska logiskt.
Igår var jag inte i skolan heller, mådde illa hela dagen. Varje gång jag åt något blev det bara värre. Och äta måste man ju, annars dör man. Var tvungen att sitta på ett visst vis så att det inte blev värre också .__. Kan väll kort och gott säga att jag inte var på topp igår. Fick höra att jag såg blek ut och som om jag hade feber. Måste varit låg feber i så fall för jag märker själv inte om jag har feber om det inte stiger till 39<...aja, idag känns det iaf bättre, som tur är.

Anna och jag satt och ritade/målade lite innan vi gick och la oss igår. Blev som vanligt en, typ, deprimerad och småögd gubbe av mig. Anna gjorde en visual-kei snubbe som blev väldigt bra, fast hon vek den i ansiktet 3ggr.



Idag har jag inte fått så mycket gjort. Ska väl snart ta och städa tror jag, sedan duscha och kanske klippa lite i håret, funderar på att klippa till en lugg eller något sånt.

Over and out, Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar